rudegirl -

GLADAST

Hey blogg! 

Släpper väl två nyheter på en gång. 
Min bil blev såld idag! :D och köpte även min nya idag! :D såå himla lycklig nu! Kunde inte varit bättre livet! Så här ser den ut min nya fina bil! Många roliga äventyr ska vi ut på tillsammans hehe.  







Jag kan även meddela att jag har blivit hudvårdskonsult för Mary Kay! Ska också bli så himla spännande och roligt! Fick hem mitt starterkit idag och ska gå nån utbildning som börjar den 29onde. Är själv helt såld på deras hudvårdsserier. Jag har sån problemhy så min hy är väldigt noga med att det ska vara kvalitetsprodukter som är så naturliga som möjligt och så lugnande för huden som möjligt! Och mary kay har liksom alltid hållit måttet. Så jag tänkte att äsch, lika bra att börja själv också! 


Som ni kanske förstår så har hela den här dagen varit som ett enda stort julafton. Såå bra dag! :D 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0