rudegirl -

God morgon

Hey blogg.


Njuter som fan här över att jag inte har nått jobb haha. Dagarna e asnice plötsligt. Idag har jag mattelektion och sen efter det ska jag åka till Vegas garage så han får plocka ur alla sina saker ur sin bil och dra ur sin subwoofer och sätta i nå andra högtalare till mig. Kommer ha asbra ljud i bilen! Och aux sladd också! I forden kunde jag bara ha skiva :( vem har ens skivor längre liksom? Men det var inte utan ångest som jag lämnade forden igår. Kändes som att jag övergav den haha. Men men. 

Ska ta mig lite stretchpass sen göra mig klar. Hörs sen :* 




Gossebebis assoo <3





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0