rudegirl -

Ja godnatt igen då

Hey blogg. 

Härligt deep stretch pass idag. Men jag behöver verkligen stretcha oftare. Det går för segt framåt tycker jag. Jag blir så stel emellanåt. Men det löser sig nog om nån vecka! Då börjar poledance nivå 5 och även ny deep stretch som är två gånger i veckan istället för en! :) det kommer nog snabba på saker lite. Kanske får sluta va lat och göra det lite oftare hemma också ;) 

Ingen som hört av sig om bilen idag heller. Det börjar kännas lite hopplöst faktiskt. Wääh. Kom å köööp. Världens finaste lilla räcer.

Imorgon ska jag ej jobba. Sen på tisdag ska jag jobba. Jag försöker mest att stå ut tills maj månad är över och jag säger upp mig. Har faktiskt ett nytt jobb på g här som jag inte riktigt vågar yttra mig om än men jag tror att det kommer att vara mycket mycket roligare än detta! 



Tycker inte det syns att det hänt nånting sen förra veckan. Men det kändes i alla fall som att det hade hänt nått! Musklerna kändes mycket mer töjbara och mjukare än sist. Men det är väl så, kroppen anpassar sig till att bli mindre stel. Men att musklerna i sig sen ska töjas och bli längre det tar ju lite tid till


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0