rudegirl -

Jobb/stretch

Hey blogg.  


Är så sjuukt opepp på jobb. Men som tur e är det fyra timmars pass som vanligt. Men ångesten smyger sig på ändå. Men det gäller att inte låta den få övertaget. Iväg å jobba fyra timmar ger mig ca 500kr så får tänka på det. Plus att till hösten så är det högskolan som gäller för mig så då kommer jag säga upp mig från jobbet. Ska gå all in på studierna. Och om jag inte får något sommarvik så finns det inge jobb till mig i sommar heller så i så fall är det ju bara april och maj ut som jag kan jobba! :D och det är ju inte långt, ska nog stå ut! Förhoppningsvis så kommer jag även in på en sommarkurs jag har sökt på högskolan i Sociologi. Då har man studiemedel över sommarn behöver man inte ens jobba haha. Passa på att ha sommarlov nu innan verkliga livet kommer och ger en den där sköna käftsmällen. 

Jaja. I söndags så var det deep strech pass. Det var asnajs! Älskar att stretcha. Skitdrygt när man börjar men sen när man börjar märka resultat så blir det beroendeframkallande. Har bara en liiten bit kvar i spagaten. Men sista biten är alltid svåraste biten tyvärr. Men nå form av framsteg gör jag ju, de e bra! 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0