rudegirl -

Lördag

Se på fan det har redan gått en till dag. Vi har städat lägenheten, gått promenader med ninke, lagat mat och ätit den. Sen har det faktiskt kommit en familj å provkört min bil! Så får hoppas att jag har bättre tur med dom än med dom förra... Skulle va så skönt att få skiten överstökad. Dom skulle pröva några bilar till och höra av sig senare om dom ville ha min. Ååh håll tummarna. Ännu en gång. 

Ninke har väl precis åkt hem. Ska åka iväg en sväng hem till mor å hämta ägarpapprena till bilen sen direkt hem igen. Typ första dagen på länge där jag faktiskt valt att inte göra nånting med nån. Brukar alltid bli så ändå att jag glömmer att ta det lugnt men idag har jag varit duktig. 



Bebis med sin favvoleksak. Heelt såld är hon på den haha. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0