rudegirl -

Måndag

Hey blogg.

Idag har hunnits med mkt. Vaknade imorse vid tio, gjorde ett skolarbete och gjorde mig i ordning. Sen har jag och Michelle gått en runda på stan. Käkade lite lunch på Golden Palace osv. Sen drog vi och skulle tvätta bilen på statoil. Never again kan jag ju säga! Åkte ut från tvätten och PANG sa det under bilen. Knäckte en balk som håller uppe avgasröret så att om det lossnar så ramlar det inte bara ner. Fick höra sen att statoil INTE är nån ide när man har låg bil. Så blir ingen tvätt där igen. Som tur är så klarar jag mig utan den där balken så länge avgassystemet är helt. Och det är nybytt så inte nån stor risk att det går sönder. Skulle kika på balken nästa vecka och laga den då. Min vanliga tur! 
Sen fortsatte den där turen med hela vägen hem till Michelle där vi skulle färga håret. Hade köpt "intense red" som jag använt alla andra gånger och fått jättebra resultat från. Men näe inte denna gång. Fick nu en väldigt mörk rödbrun nyans?? Är liksom mer brunhårig än röd. Och det blev jättemörkt! :( så himla dumt. Jaja. Bara att vänta tills jag tvättar ur den också. Sen tror jag fan att jag ska ta och färga det hos frisör så att det fan blir som det ska nån gång. Ååh så trött på hår. Samma för Michelle, hon köpte en blåsvart färg och tänkte att hon skulle få en djup svart färg. Istället blev hon blåhårig. Alltså riktigt blå! Haha vad hände liksom? Inte vår turdag idag assooo. 



Låtsades vara rik. Sen fick Vegas alla pengarna för bilen haha. 10500kr i kontanter. Himmelriket. Fint ljust rött hår också, bara lite urfärgat. Nu är det mörk brunrött. Blä. 
Lunch på golden
Sen hann vi med lite mellanmål mys hos Kjelle å


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0