rudegirl -

nä nu!

Hey blogg.
 
Sitter och äter massa god mat. Har sån jävla tur som har min Sebastian. Han lagar alltid god mat, finns alltid en MASSA matlådor här hemma. Och jag hatar att laga mat, finns ingenting som är lyxigare än att få all sin mat lagad! 
Snart ska jag iväg på poledance. Tyvärr är jag helt snorig och täppt i näsan så får se hur det går idag. Jag mår alldeles utmärkt förutom det så jag tror inte att jag är sjuk utan det är nog snarare pollenallergin som spökar.. Men i vilket fall så är slemhinnor och luftvägar inte helt på topp så ska ta det lite piano idag. Se hur det känns, får väl se om det blir några bilder eller ej :*

Kom även på att jag har glömt att berätta en grej. Nämligen att jag ska till Rhodos den 3 maj! :D huur skönt????
Mormor som bjuder på resan. Mamma och Göran ska också med men vi kommer nog inte hänga asmkt hela tiden utan det blir mest jag och mormor. Kommer ha jobbat upp perfekt bränna till sommaren! :D Fick hem en ny bikini idag som jag hade beställt från nelly.com. En ganska vanlig svart en, men riktigt snygg! Är så himla pepp. Kattn ska få bo hos Michelle och ninkenonke den veckan för Sebastian kommer antagligen också åka iväg den veckan. 
åååh längtar <3 Blir tredje gången jag är i Rhodos på samma ställe haha. Så vet att det kommer bli supernajs.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0