rudegirl -

PEPP

Hey blogg. 

Varit typ sommar idag? Så najs. Har setat ute i bojsen med babe i solen med ninkenonke och spruffs å en folköl. Så nu har fan sommaren startat känns det som. Passade på efteråt att säga upp mig från jobbet. Bästa jag nånsin gjort! Är så lycklig. Åkte till willys på vägen hem å köpte ett paket med kakor som jag fan ska äta upp nu och NJUTA av att:

1. Asbra väder. Så himla najs att sommaren börjar snart! 

2. Fullt ös arbetslös. Ska gå sommarkurs på högskolan i sommar och sen till hösten börjar programmet jag ska gå där också, hemlis vad jag sökt. Får ni veta sen ;) så kände inte att jag behövde de där skitjobbet längre! 

3. Jag behöver aldrig mer i mitt liv jobba på en förskola. Största pluset i hela världen! Är INTE ett jobb för mig! Det räcker liksom inte med att man älskar barn för att fixa det där jobbet. Creds till dom som pallar! 

4. Jag har mat i kylen för min pojkvän är bäst. Ska äta sönder mig nu. 

Sådärja, dagens pepp-lista. Allt blir bra till slut!




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0