rudegirl -

Shopaholic

Beställt fyra tröjor från nelly.com, bästa affärn. Har nån sorts period där jag fullkomligt älskar svarta kläder. Och insåg att jag inte har så många stilrena bra linnen. Alla har nå sorts tryck på osv. Kände att jag behövde ha lite basic kläder som liksom passar till allt. 30-70% rea på allting dessutom så kom undan väldigt smärtfritt. 
Tjocktröjorna tror jag blir skitsnygga nu på våren med skinnjacka ovanpå osv och även sena sommarkvällar när temperaturen går ner lite. Dom såg ju lite likadana ut däremot haha. Men jag tycker ändå dom fyller olika funktioner. Den som är lite kortare som en magtröja  (bilden längst ner) är ju mer snygg än varm liksom. Den andra tjocktröjan är snygg OCH varm. Wiho





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0