rudegirl -

Söndag

Godmorgon! 

Vaknade klockan nio idag och var pigg. Så himla skönt att ha fått tillbaka min lite speciella sovklocka jag har! Jag brukade alltid vakna pigg innan Sebastian flyttade in. Ni kanske minns att jag klagade på hur morgontrött han är? ;) well, efter ett tag så började jag liksom gå mer på hans sovachema = extremt morgontrött. Och jag tyckte först att det var skönt att få sova lite längre och inte alltid vakna först men sen så insåg jag att jag saknade morgonstunden jag kunde ha för mig själv. Men nu i några dagar så har jag vaknat tidigt igen. Så nu sitter jag i alla fall och pluggar lite och dricker kaffe! Jag får så himla mycket mer gjort när jag vaknar tidigt och Sebastian sover nån timme till. Diska, städa, plugga osv. 

På schemat idag är det Deep stretch pass. Är himla pepp! Satt uppe igår och kollade på en massa inspiration på youtube så nu är jag verkligen peppad att ge allt. Sen får vi väl hoppas på att nån mer ringer på min bil idag. Jag vill få den såld medan den fortfarande är nystädad och fin haha. Annars får jag ju lov att städa den igen?! Vill ju att den ska se så fräsch ut som möjligt när folk ska komma och döma den! Jaja. 
Kommer väl ta en spagatbild i vanlig ordning idag på passet i alla fall. Förra veckan såg det ut som bilden nedan. Kanske kommer ner lite längre idag, vem vet? 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0