rudegirl -

Sur

Hey blogg. 

Är tillbaka hemma nu i Falun. Borta bra men hemma bäst <3 hade jättemysigt igårkväll hemma hos Nicklas. Gjorde egen pizza med hans föräldrar, drack folköl och spelade spel osv. Men nu e vi tillbaka i tryggheten. Men inte länge till, Sebastian är borta imorgon hela dagen och natten och dagen efter. Sen på torsdag så åker han hem till sina föräldrar. Sen på söndag åker jag till rhodos och kommer hem söndagen därpå, och Sebastian kommer inte hem förrän tre dagar senare på onsdagen... Alltså hur jävla smart planerat? Inte alls. Men det är typiskt min jävla tratt till pojkvän. Planerar aktiviteter inte medans jag är borta utan både veckan innan och efter... Men jaja. 
Jag blir så jävla ängslig när vi ska vara borta från varandra så länge. Tråkigt men sant. Är bara självständig så länge jag vet att vi ses snart igen osv. Men två veckor känns så himla över gränsen. Förvandlas direkt till en fjolla då jag. Så ja, nu är jag väl mest sur och ängslig här hemma. Kanske vaknar imorgon å är på bättre humör vem veet. 




Sjukt bitter här



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0