rudegirl -

Allegra

Hej blogg!
 
åhåh så glaad!
Träningen gick jättebra. Är en jävla kombination som jag fortfarande bara inte lyckas sätta för den gör alldeles för ont. Men resten gick jättebra! Blev ett riktigt svettigt pass faktiskt. Gjorde ett nytt trick som heter Allegra som egentligen är en fortsättning på tricket Scorpio. Det var riktigt kul! Jag gjorde även en video på när jag skulle försöka göra en snurr in i Fireman to Spinny Climbing men fick sån jävla fart på snurren så kunde ej börja klättra, men jag postade den ändå. Man får passa på när man hinner göra videosar! Tyvärr kan jag inte lägga upp videor här på bloggen men följ mig på instagram: Ruudegurl så hittar ni! 
 
Nu har jag precis duschat och gjort lite quinoasallad (på allvar godaste som finns med quinoa i sallad, har ni ej testat så gör det!) som jag ska äta upp nu sen ska jag väl vänta på att Sebastian ska komma hem. Han har varit i Stockholm och jobbat idag och hans tåg blev nästan en timme försenat så han kommer komma hem typ halv tolv eller nått :( Jaja, den som väntar på nått gott osv.
 
 
 
 
Det här hade ju varit ett häftigt kort om jag inte hade gjort världens "fyfan-vad-ont-det-här-gör"-min så jag fick censurera härligheten.
Och tillsist Allegra ur två olika vinklar. Primära fästpunkterna har man i foten, vaden, ryggen och ena handen som man kan hålla fast lite med.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0