rudegirl -

Exciting

Hey blogg. 

Blev en händelserik dag ändå. Har hängt med lite random folk, sen åkte jag och Sebastian ut på råsaftcentrifugjakt på eftermiddagen. Hittade en bra en så då gick vi till pitchers och tog en öl sen. Eller ja, seb drack öl och jag tog en alkoholfri mojito som vanligt. Sen bar det av till Hosjö efter det hem till päronen som sen bjöd oss på pizza! :) very najs fredag faktiskt. Mycket folk, fart och rörelse. 



Äntligen hitta vi lille juicemaskinen. Baby fick bära heuheu. 
Woohoo äntligen har jag min alldeles egna juicemaskin! :) eller ja, råsaftcentrifug som det heter. Det är en sån där maskin som är bättre än en mixer för den gör vekligen helt flytande juicer av allt möjligt man kan tänka sig! Dom är populära om man vill göra såna där gröna hälsodrycker tex då man kan mixa inte bara frukt och bär utan även grönsaker. Jag ser så mycket fram emot att göra supernyttiga morot/tomat/gurka/grönkål/spenat juicer nu! :) 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0