rudegirl -

Fredag

Hey blogg! 

Blev tyvärr inga bilder på gårdagens akrobatik. Vi tränade på att göra en sorts handvolt med hjälp av stången haha och ja, det var precis lika svårt som det låter. Lyckades inte göra det själv riktigt än men med lite hjälp från min instruktör att inte ramla åt sidorna och bli lite mer stabil så gick det hyfsat i alla fall! 
Torsdag em och fredag är nästan värsta dagarna på veckan, för då är det längst tid kvar tills nästa träning. Jag önskar jag hade pass varje dag! Har dock träningsvärk så in i helvete men vafan :) känns så trist att vänta enda tills onsdag :( får nog boka in mig på lite extrapass så jag inte dör. 


Nu har jag haft slappmorgon i alla fall. Sitter i soffan med kaffe och har ätit frukost. Ser på nån dokumentär på netflix. Har ingen plan för idag överhuvudtaget så kommer väl bli rastlös very soon. Får se vad jag hittar på. 



Gossemorgon med min lilla fis



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0