rudegirl -

Gårdagen

Heyy blogg.
 
Blev mer händelserik dag igår än vad man kan tro. 
Vi drog ner på bondens marknad i alla fall! Det var så himla mysigt. Jag önskar att jag alltid kunde gå ner på marknad och köpa egenodlade ekologiska grejer. Är det nånting jag är rädd för i maten så är det alla E-ämnen och besprutningsmedel osv. Så marknader känns ju ganska optimala! Jag köpte mig i alla fall två flaskor saft, en burk blåbärsmarmelad och fick en liten burk med örtsalt på köpet. Så jag är nöjd med mina köp! Det var inte ens så dyrt som man kan tro. Det hålls i alla fall varje lördag några veckor framöver på folkets hus i Falun. Väldigt värt!
 
Sen efter det så följde jag med Vulle, hans tjej och Anders på yogahuset i Falun, för där hade dom tydligen öppet hus och prova på hela helgen så jag var med på ett yogapass där! Det var väldigt skönt faktiskt. Väldigt lagom stretch/träning att göra emellan poledancepassen! Jag åt dessutom en riktigt god vegetarisk lunch bestående av hemmagjorda vårrullar, sallad och egengjort bröd och hummus. Att man inte äter såna där nyttiga saker oftare?! Jag var faktiskt mätt och full av energi i flera timmar efteråt. Det tror man ju först inte att man ska vara när man äter vegetariskt, men jodå!
 
Sen på kvällen så följde jag med Anders och Kammo till Borlänge och grillade lite med några av deras kompisar. Satt där i nån timme och hade det mysigt och åt god mat. Åkte hem typ halv tio och jag släppte av dom i sin studio och sen åkte jag vidare mot stan. Mötte upp Olle och Alven och vi gick på bishops och jag unnade mig en liten folköl eftersom vi ändå skulle sitta där flera timmar innan jag skulle köra bilen hemåt. Det var riktigt trevligt! Var inte i säng igårkväll förrän halv tre på natten. Blev allt från djupa samtal om kvantfysik och mörk materia till gapskratt åt skämt som inte är tillräckligt PK för att skriva ut på internet! 
 
Jag önskar alla dagar var så händelserika och roliga som igår. Så kan man beskriva dagen.
 
 
Idag ska jag åka iväg till poledancestudion en sväng och städa och möjligtvis träna en timme. Blir nog lite lugnare med lite stretch och lite fokus på saker jag behöver bli bättre på. 
 
 
Hur gott ser inte detta ut att vara liksom?
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0