rudegirl -

Home

Hey blogg. 

Här går det undan som faen. 

Resan hem gick bra. Kom hem och typ tvärdäckade haha. Sen igår var alla hemmaprojekt fullt igång. Det började med att jag lagade massa matlådor till veckan. Sen kom pappa hit med vårt nya köksbord och stolar! Skitsnygga gamla vita. Ni kommer få se bilder sen. 

Sen drog jag å hängde med min Kjell ett tag <3 drog till Rusta och köpte lite nödvändigheter hit. En ny dörrmatta, bricka att ha under gris matskålar så hon slutar skvätta mat över hela golvet haha, en ny rakhyvel till mig och en ny stekpanna. 

Sen på kvällen var det inte ens meningen att vi skulle göra nånting mer men så ringde jag på en soffa och han i luren sa typ att ni kan väl komma på en gång haha. Så det var bara att börja möblera om i hela vardagsrummet, gå ner med saker i förrådet osv och börja göra plats för nya soffan. Sen åkte vi och böt bil, hyrde släp osv osv och åkte och hämtade soffan! Den ska ni också få bilder på sen.




Just nu är det såhär kaos
Gamla bord å stolar plus soffa ska säljas. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0