rudegirl -

Huntress

Hey blogg.

Har haft en sån där riktigt rolig dag igen! 
Vi åkte ut till svärdsjö till ett sandtag och sköt en massa pilar på sandn. Var där i flera timmar. Det var första gången jag sköt med pilbåge så jag var ju lite noob om man säger så. Men det gick jättebra till slut! Är helt blå på några ställen på armarna haha. Ser helt sjukt ut. Snärtade mig själv ett par gånger osv. 

Sen hade jag ju träning också, men tog tyvärr ingen bild. Tricken börjar bli svårare och svårare nu så det tar liksom ett par lektioner innan man sätter dom nu för tiden. Men det kommääär! :* 


Såå roligt! :D
Som sagt lite blå...



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0