rudegirl -

Jävla sätt att vakna på!

Hey blogg.
 
Så himla sjukt dröm jag hade inatt haha. Snacka om att vara rädd för framtiden.
Jag drömde att jag hade börjat skolan (ska ju börja ekonomprogrammet på högskolan dalarna sista aug) och jag var så himla typ... missnöjd. För det första så var jag helt ensam i drömmen. Sebastian fanns inte i mitt liv och jag har aldrig haft så mycket kompisar liksom. Men i drömmen hade jag ingen. Sen så var alla i klassen redan vänner så jag blev inte vän med nån i klassen heller haha. Sen så var typ skolan inge bra heller. Jag var i allmänhet väldigt förvirrad i drömmen och hade STOR ångest över att jag skulle gå i skolan i TRE hela år. Det kändes jättejobbigt av nån anledning! Påminner om hur jag kände när jag började gymnasiet. Sen vaknade jag och var typ fett ångestfylld för jag blev rädd att det var så jag kände på riktigt typ. 
Sen fick jag vakna till ordentligt och inse att det inte alls är så det är! Ska bli såå skönt att veta precis vad jag ska göra under tre år istället för att ha så osäker inkomst som jag har haft sen ett år tillbaka. Och sen så ska det bli otroligt kul att få gå in en klass igen! Och att få engagera sig i någonting och plugga hårt. Jag är mer sugen än nånsin! 
Så såna där drömmar kan väl hålla sig borta från att skrämma mig tack.
Men det värsta med drömmen var nog att Sebastian inte fanns med i bilden. Jag var så otroligt ledsen och ensam. Usch :(
 
 
 
Gris försvann in under filten mer och mer när vi låg och sov för nån dag sen haha. Se jag är ju inte alls ensam jag har ju till och med en egen liten gris! <3
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0