rudegirl -

Juicer!

Första testet av min nya råsaftcentrifug! 

Idag var det dags. 
Jag gick iväg till willys och handlade frukt och grönsaker för 400kr.

Den är lätt att sätta ihop och ta isär faltiskt. Inga konstigheter. Behållaren som juicen åker ner i kunde ha varit större så det är ett minus. Men jag gjorde så att jag hällde över allt i en tillbringare så att jag kunde göra mer. 

Haha jag testade väl ha i typ allt som man kan ha i? Känns det som. 





Jag använde:

5 tomater
3 nävar babyspenat
2 citroner
2 äpplen
7 morötter


Och hör och häpna den blev faktiskt jättegod! Smakerna kommer verkligen till sin rätt när grönsakerna har blivit mixade. Jag trodde verkligen att jag skulle få pina mig igenom dessa drycker men det var faktiskt gott! Inge svårt att få i sig. Fatta, jag hade aldrig någonsin fått i mig så här mycket grönsaker annars. Bästa köpet! 

 

Ser inte så attraktiva ut dessa juicer haha. Men så länge det blir gott, det är huvudsaken. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0