rudegirl -

Lördagen

Hej blogg.

Mår oförtjänt dåligt idag haha. Va bara lite lullig igår men är bakis idag. Jaja, man har väl blivit gammal och sliten dåe. 
Var jätteskoj igår! Vi var ju liksom ute efter mojito så vi gick först till bishops, men dom hade ingen mynta så vi gick vidare till kingen, men dom hade heller ingen jävla mynta! Så tillslut hamnade vi på pitchers i alla fall och fick vår mojito äntligen! <3 sen när krogen stängde så drog vi vidare på efterfest på norra mariegatan och hör och häpna - stannade där till klockan halv 6 imorse! Var hemma vid 06.00 och gick och la mig. Helt stöört. Hade Sebastian som skulle åka hem tidigt så han fick va ninkevakt istället för mig under natten haha. 
Jag förstår ej hur jag kan vara vaken nu vid 12 men jaja. Kroppen ville upp. Idag ska jag städa på studion och kurera mig och förberede mig inför imorgon. Upprop klockan 09 i Borlänge! Skräckblandad förtjusning helt klart. 



Bytte tvärt outfit igår en halvtimme innan jag skulle dra haha. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0