rudegirl -

Måndag

Hey blogg. 

Måndag idag. Det betyder att jag är ledig bara en vecka till. Nästa måndag har jag upprop klockan 9 i Borlänge. 

Ligger och myser med gris i sängen och ska väl upp snart. Har ingenting planerat idag så vi får se vad som händer idag! Känner mig väldigt nöjd för jag tog ett extra polepass igår innan jag städade och idag har jag jättemycket träningsvärk i rumpan. Bästa stället att ha det på! Önskar jag kunde lägga på lite mer muskelmassa där. 

Igårkväll blev det att åka och träffa Olle och Alven igen i kolgårn och titta på lite eld, lyssna på lite musik och bara ha bra häng liksom. Så himla värt att hitta mer bra folk att umgås med! :) just dessa hittade jag full som en kastrull på rockstad haha. 



Varför gör man inte sånt här oftare?



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0