rudegirl -

Mysmorgon

Jag - "älskling rita ett bokmärke till mig" 
Och han sätter igång direkt haha.
 
Själv har jag stekt ett ägg som jag ska äta upp. Är inget stort fan av frukost tycker mest det är äckligt. Enda sen jag slutade äta 10kg socker till frukost så har jag haft jättesvårt för att äta frukost. Oftast så dricker jag bara en kopp kaffe och väntar sen någon timme tills jag kan äta lunch. Tyvärr men socker är ett bra sätt att locka i kroppen frukost om man är som jag och har så svårt att få i sig det annars. Noll aptit på morgonen. Men jag försöker ändå fortsätta att inte äta så mycket socker. 



Jag får ett alien-bokmärke tror jag :)



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0