rudegirl -

Onsdag

Hey blogg.
 
Bättre dag idag humörmässigt. Men fyfaan vad trött jag är på kopparstaden :(
Dom håller på och renoverar i alla badrum i alla lägenheter här i nedre och då har dom nån sorts stor borr eller nått som dom tar loss/bryter sönder kaklet med. Och det gillar dom att köra igång med typ 9 på morgonen... Så det får man vakna av. Och det hörs så pass bra också att man på allvar får lov att höja rösten här inne i lägenheten när man ska prata, fast man är i samma rum. Det låter förjävligt. Så ja, det var dagens första klag. Dagens andra klag är att dom tänker göra samma sorts renovering i vårt badrum. Och under den tiden så kan vi ej använda varken toa eller dusch inne i vår lägenhet. På 6 veckor! Sen tänker dom dessutom när dom är klara höja hyran bara för att vi fått nyrenoverat... 
Alltså jag spyr på dom. Vårt badrum är just fine och jag kissar flera gånger per natt. Kommer ej gå att inte få gå på toa i vår lägenhet på så länge. Jag är supernöjd med vårt badrum som det är. :( 
 
Jaja, äter i alla fall frukost nu och ska göra mig iordning för sen ska Alven ta med mig och lära mig skjuta pilbåge osv. Så det blir asskojj skulle jag tro! Sen senare klockan 17 så har jag poledance! <3
 
 
 
 
 Så här ser jag oftast ut när jag poledansar. Man behöver vara så lättklädd eftersom att man har fästpunkter i ryggen, magen, midjan, insidan av låren, armbågarna osv osv. Så så är det! 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: H

Poledance är roligt! Det gick jag på för några år sen och skulle nog vilja börja igen när tiden är lämplig... Är dte mycket koreografi där du går eller mest trick?

2015-09-05 @ 19:12:35
URL: http://hornviol.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0