rudegirl -

Plugggggg

Haha men guu va spännande!
 
Har fått hem 2 av 10(!!) böcker som jag behöver till första två kurserna som kör igång när skolan börjar 31 augusti! Och har börjat tjuvläsa lite och skummat igenom boken lite. Känns ju som att det är en hel del att lära sig haha. Men jag har hoppet uppe. Jag vet att jag kan jag måste bara försöka fortsätta att tro på mig själv när jag hamnar i såna där jobbiga svackor där allt känns omöjligt - för det är så typiskt mig att hamna där. Trots att jag vet att jag egentligen har plugghuvud! Det som jag tycker känns jobbigast är ju faktiskt alla begrepp. Jag fullkomligt hatar att lära mig nya begrepp. Så det blir nog största utmaningen skulle jag tro.
 
 
 
 
"Den nya ekonomistyrningen" med tillbehörande övningsbok. Nu är jag redo nu kan skiten få köra igång! :)
 Dom två första kapitlena. 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0