rudegirl -

Sammanfattat

Hey blogg.

Söndagen efter rockstad låg jag helt däckad i bakfylla. Kunde knappt vända mig i sängen. Fyfan vad dumt att bli så bakis. Man får skylla sig själv när man kör på tvådagars. Jag hade i alla fall jättekul, väldigt värd festival! 

Sen i måndags så gjorde jag typ ingenting. Handlade gardiner och städade hemma och sen städade jag även på poledancestudion. Jag städar ju där mot att få träna gratis. 

Och idag har jag och Michelle varit hos hennes föräldrar och haft det allmänt najs och badat pool osv! :) behövde verkligen några såna där avslappningstimmar. Är så stressad över skolstarten. Dels nervös men sen så får vi se hur det blir med studiemedlet till hösten eftersom jag antagligen inte klarat tillräckligt studieresultat för att få mer på ett tag. Dom har många konstiga regler. Så nu måste jag vänta på beslut från dom hur det blir... Sen har jag dessutom fått lov att köpa studentlitteratur för 2000kr nu. Terminen kör igång med två kurser, Organisation och marknadsföring samt Ekonomistyrning och redovisning. Sammanlagt har jag fått lov att köpa 10 böcker bara till dom två kurserna. Hejdå pengar. 



Dom har liksom världens paradis på baksidan. Drömgården. Ska också bygga liknande på min framtida gård! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0