rudegirl -

Torsdag

Godmorgon

Sitter och äter frukost och har precis duschat. Hann aldrig igårkväll för var hemma hos Michelle och skulle hjälpa henne med läxan, men blev väl typ mest prat istället haha. Men nuuu e jag ren å fiiiin. 
Vaknade med träningsvärk i typ hela armarna haha. Är nog från bågskyttet skulle jag tro! Känns i alla fall skönt att jag varje dag vaknar och har träningsvärk nånstans. Bästa känslan! Är det inte från träningen så är det från nått annat roligt. 

Får se vad som händer idag. Finns lite olika alternativ att välja mellan. Ska i alla fall till hosjö och hämta lite mer studentlitteratur som har kommit på posten. Sen får vi seee :) 

Hämtade ut min nya plattång igår också! Sebastian trampade ju sönder min så han fick köpa en ny till mig hihihi. Ska testa locka löshåret med den idag tänkte jag. 



En Remington Pearl. 599kr på lyko.se! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0