rudegirl -

Torsdag

Hey blogg. 

Inatt är jag ensam igen så jag tippar på att det kommer gå ungefär lika bra som igår... 

I alla fall. Har varit på ikea idag och handlat förvaringslådor. Älskar färgen och texturen på dom! I nuläget har jag liksom 5 olika sorters förvaringslådor och hyllorna ser ju inte direkt smickrande ut med en sån blandning... Så jag började med att köpa detta lass och kommer antagligen få åka och köpa ett par till. Finns en hel del grejer som behöver bättre förvaring här hemma! 




Den största längst ner kostade 99kr och dom mindre kostade lite olika, men under 99kr såklart.  



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0