rudegirl -

Måndagspole

Hey blogg. 

Jamen längesen jag la upp något poledanceinlägg dårårå. Får väl göra det nu. Livet har inte varit snällt mot mig senaste tiden, och inte plugget heller för den delen. Har två uppsatser och en tenta att göra innan jul. Och en till sen i början av januari. Men den är lättare. Det är den här i december som kommer vara jättesvår. Jättejättesvår. Så jag har i alla fall missat lite polepass, och har inte orkar ta några extrapass överhuvudtaget så det har blivit lite snålt med träningen senaste veckorna. 

Men igår jävlar blev det ett pass! Nu går jag dessutom nivå 8, sista nivån. Känns helt stört hur fort utvecklingen har gått! Igår körde vår instruktör jättehårt med oss så jag gick där ifrån som en spaghetti i hela kroppen och var HELT slutkörd. Känns så himla skönt! 



Körde lite gamla trick igår. Det här tricket heter Hero och det är ett av mina favvotrick, det är väldigt enkelt men väldigt snyggt. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0