rudegirl -

O-lycka

Hey blogg. 

Alltså grattis till mig! Fick godkänt på den jävla tentan! Jag höll fan på att ge upp hoppet om det här programmet, men nu känner jag nytt hopp! :D en termin av 6 är snart klar. Tänk det är bara våren kvar sen är första året klart! Känns helt sjukt. Jag ska klara detta! 

Alltså det tär så himla mycket just nu med allt som händer. Plugget är stress och jag ska dessutom flytta. Japp. Så kan de gå. Lägenheten är uppsagd och jag och Sebastian ska flytta ifrån varandra. Får vi se hur det känns. Så jag ska flytta till hälsinggården till min moster. Missen har redan flyttat dit så det är bara jag kvar sen. Det känns helt åt helvete för jag känner mig så himla hemma i min lägenhet. Så nä, jag gillar inte livet alls just nu. Men det löser väl sig till slut. Men bloggen och livsglädjen överhuvudtaget ligger lite på is just nu. Tillsammans med massa andra saker. Jag jobbar mest på att hålla huvudet ovanför ytan överhuvudtaget just nu. 

Idag följde jag i alla fall med mamma och hämtade deras valp dom har köpt! Så himla mysig! Kommer typ hänga hos mamma jämt nu haha. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0