rudegirl -

Onsdagspole osv

Hey blogg.

Jag är så sjukt mer nöjd med den här dagen än vad jag trodde att jag skulle vara imorse när jag vaknade. Jag vaknade hastigt ur en riktigt obehaglig och verklig dröm där jag låg i en säng, nån öppnade en dörr bakom mig och kom in och ställde sig bakom mig vid sängkanten. Jag fick kalla kårar i hela kroppen och försökte vända mig om i sängen för att se vem det var, men jag kunde inte röra mig överhuvudtaget. Fick lov att verkligen göra en kraftansträngning och slänga mig runt på andra sidan, och i samma sekund som jag gjorde det så vaknade jag haha. Det var sjukt obehagligt! 

Sen så har jag varit hemma hos mamma och pluggat och faktiskt fått jättemycket plugg gjort och lite tyngd från axlarna har släppt. Så himla skönt! 

Sen var det dags för onsdagspole! Det gick väl helt okej till en början men jag märkte att jag var helt öm på insidan av låren men jag tänkte äsch och körde ändå. Slutade med att jag nötte upp ett sår och började blöda på ena låret på insidan :( helt blå är jag också. Kör lite väl hårt kanske?! I vilket fall så fick jag lyssna på kroppen och ta det lite lugnt så körde mest en massa stretch på slutet. Har inget kort på nått fancy trick, men såhär kan det i alla fall se ut när jag stretchar split! 







KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0