rudegirl -

Onsdagspole

Jahapp hej min bortglömda blogg. 

Jag har gjort den där jävla tentan som jag gruvat mig för, och har jag tur så har jag faktiskt gjort det bra också. Och efter det så slappnade jag äntligen av-då fick jag feber istället och har varit helt utslagen. Det är så konstigt hur kroppen verkligen kan hålla på en sjukdom så länge för att man är stressad och sen när man slappnar av så bryter det ut. Jag har ändå känt symptomen länge. 

Jaja. Vi gör väl ett nytt försök på livet nu då. 

Poledance idag! Nivå 8 nu. Läskigt och kul. Tricken gör ont och är omöjliga att sätta. Men till slut så går det väl! Haha. Skolan går väl framåt. Inte lika stressigt just den här veckan men har mycket att göra innan januari är slut så det är bara att sätta igång. Annars då? Har börjat spela wow, don't judge. Det är askul! 
Men nivet annars har inte så mycket annat hänt så vi håller oss ändå på banan här! 



Får sitta och gråta i en boll tills alla andra tricken sitter också <3


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0