rudegirl -

A rancid romance

Alltså jag orkar inte... Skrev precis aslångt inlägg så gick jag ur appen en sekund och då var skiten borta. Dålig app!

Jaja, prövar igen. Hej blogg. 

Vaknade tidigt idag. Men lyckades att inte bli bokad på nått jobb. Det var rätt så tur det för det är mer att fixa med lägenheten än vad jag räknade med! Småsaker som man glömmer och kommer på. Kommer nog få hålla på och städa hela dagen tills jag ska åka till Stockholm vid tre. 
Har spenderat senaste timmen med att flytta mina kläder till en annan garderob som är större än vad min är, så ska Sebastian få ta den som är snäppet mindre (jag har ju typ lite mer kläder än han). Sen så ska kylen torkas ur, tvätten ska tvättas plus alla madrassöverdrag osv, disken ska diskas, det ska dammsugas och torkas och en massa andra småsaker som ska göras. Hyllor, skåp, lådor som ska rensas osv. Så ja, fullt upp! Kommer komma ner till Stockholm mitt under rusningen antagligen så vi får väl se hur jag klarar den bilresan haha. Som tur är så kommer man in från rätt håll i alla fall så behöver inte åka så långt in i Stockholm. Efter helgen så kommer antagligen vårt sovrum vara klart! :D bild kommer då. Just nu är det kaos. 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0