rudegirl -

Framsteg

Hey blogg.

Vart i studion å tränat lite. Fiifan så skönt! Inte långt kvar ner till spagat märkte jag idag också. Inte testat på ett tag. så himla najs. Har haft det som nyårslöfte att kunna spagat på båda benen och split innan sommaren. Har några månader till på mig och med tanke på hur fort det har gått hittills så känns det faktiskt hoppfullt! :) annars får jag ändra målet till "innan sommaren är slut" ;) 
Var bara jag och en tjej till där idag. Tycker det är himla skönt när man får lite mer space och får en chans att träna på dom sakerna man känner att man behöver träna på, plus lägga in lite extra stretching mot vad det är på vanliga passen. Nu stretchar vi ganska mkt vanligtvis också men vill att det ska gå lite fortare haha. 
Om fyra veckor eller nått sånt så börjar nästa nivå och då börjar jag också på den kursen som inte blev av förra nivåbytet. Den här gången som kommer den bli av! Deep stretch heter den och är en stretchkurs på studion som är 45 min i veckan. Tror det kommer vara väldigt nyttigt och väldigt kul! 

Snart ska jag hämta Kjelle och ikväll blir det utgång! 


Ah alltså jag var ej så snygg men here have a selfie föfan. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0