rudegirl -

Fredagsnöjen

Hej blogg.

Hade en jätterolig kväll igår. Eftersom att det är VM så har mina poledanceinstruktörer stått ute och kört streetpole på slaggatan. Bestämde mig för att joina dom igår. Och det var verkligen jättekul! Kom såklart fulla äckliga snuskgubbar och tyckte det var lite väl kul ibland men förutom det så var det superkul! Var lite kallt att ha så lite kläder ute nu men som tur är så blir man ju varm när man kör så det var inte så farligt ändå. 

Sen efter det så mötte jag upp mackan och vi drog och kollade på ett jättebra band som spelade i gympasalen på kristinegymnasiet. Dom hade även satt upp en klättervägg där så kunde ju ej låta bli att testa haha. Tycker stångar är lite lättare än klättervägg om jag ska va ärlig. ;) mongolian cosmonauts(?) hette dom i alla fall. Väldigt duktiga killar och jättesvängig musik. Sen gick vi ner på stan och kollade på medaljceremonin. Heeelt knökat med folk asså :o men det gick ju i alla fall att kolla på tvskärmen haha. Sen drog jag hem och sov. 

Snart kommer kjelle hit och lämnar av ninkenonke så ska jag va vakt tills imorgon. Och vet ni, ikväll 18.25 så är älskling framme hos mig. Äntligen! <3 



Ramlar ner, haha
Försökte göra headstand men kan bara när jag är full :( 
Haha lite reklam.
Och duktiga Jenny och Kajsa. 
Kross knee release heter detta trick
Åså bra band. Dom förtjänade mer publik tycker jag dock!
Åså klättrade M också


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0