rudegirl -

Helg

Hej blogg. 

Fattar inte hur ännu en helg kan ha gått. Men jaja. Har myst hela helgen. Inte gjort nånting. Inte gått utanför dörren. Så skönt. 

Tandläkaren sa att det inte var nån fara och att det bara är lite trångt i överkäken helt enkelt men tänderna låg rätt så de e lugnt. 

På fredag så åker jag till Stockholm och hämtar alla Sebastians grejer som ska hit och sen på lördagen åker vi tillbaka hit och börjar ställa i ordning saker och ting. Sen ska jag bo här ensam i lägenheten i några veckor tills Sebastian flyttar hit. Sjukt tråkigt att bo själv :s kommer va mörkrädd å skit haha. Tur jag har kattn. 

Sen har jag väl poledance tisdag och onsdag och mattelektioner onsdag och torsdag. Så veckan kommer väl gå relativt fort. Hela denna månad kan faktiskt få gå väldigt fort tycker jag! Så allt liksom blir klart. På onsdag får jag tillbaka mitt körkort! :D så jävla najs! Längtar som fan. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0