rudegirl -

Helggg

Hej blogg. 

Har haft askul och slapp helg tillsammans med bra vänner! Kom ju hem från Slipknot i torsdags och sen blev det chilldill fram till lördagen. Då kom John hit och vi drack en massa öl hemma hos mig. Sen typ vid 00.30 så åkte vi in till kingen och fortsatte där. Träffade på Michelle och sen även Mackan så de va ju skojj! Brukar aldrig se folk längre på krogen som jag känner?? Så skumt. Men nu så! Sen dagen efter hade jag å John bakisdag och käkade pizza å kollade massa film typ. Sen åkte han hem tidigare idag och då har jag och Kjell vart ute på lite äventyr. Köpte mer Loka. Var dags att fylla på staschet. Helt slut. Sen var vi ut med mammas hundar å lite sånt. Nu hamna jag i sängläge igen och kommer väl inte röra mig förrän imorgon antar jag :p har poledance imorgon 11.30. Ska bli skönt! Blev ju inget på hela förra veckan så det är verkligen dags. 


Helgbilder dåe.



Haha asså pallar inte.... Har en så sjukt bra app <3


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0