rudegirl -

Kväller

Hey blogg! 

Satan i gatan vad hårt pass det blev idag på poledancen! Alla muskler i hela kroppen kändes som spaghetti när jag gick därifrån. Så himla skönt. Idag tränade vi på Scorpio. Ett jävla svårt trick som jag inte alls satte nå bra idag haha. Det gick att komma in i tricket och sitta kvar utan att glida ner, men såg inte så himla graciöst ut och det är svår teknik. Men med lite träning så ska det nog gå tillslut! Fick bild tagen men vettefan om den är värd att läggas ut. Den gör inte tricket rättvisa. Tar ny bild när tricket sitter bättre! Men kul som fan var det :) 

Nu ligger jag och tittar på Csi igen haha. Älskar kriminalserier. Ska ej upp till nånting imorgon. Poledance klockan 17.00 (om jag ens har nå skinn på låren att hålla mig kvar med längre :s) men ingenting annat inbokat på hela dagen. Så najsss. 

Sen nu på kvällen så har jag fått finbesök av Jenny som flyttar ner till Göteborg på fredag. Himla tråkigt att hon drar. :( men men det kan bli kul att hälsa på där nere och gö dumma grejer i Gbg istället för Falun som omväxling! :) man får la tänka positivt. Men kommer sakna bruden. Hon e fan bra. <3 


Gla va hon å 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0