rudegirl -

Partey

Hej blogg.

Igår va det fan asmkt folk på stan. Vi tänkte att vi skulle dra till nå öltält men det gick inte. Smockfullt och världens längsta kö. Slutade med att vi gick till kingen men där var det också fan asfullt. För fullt. Gick knappt att stå nånstans. Så vettefan om det var så kul. Sen kom det en 60årig gubbe som pratade norska och bara smög upp framför mig med sin telefon och tog ett kort på mig. Och jag frågade vafan han håller på med. Då sa han typ att jag var så söt osv. Frågade han vad han skulle med kortet till men det visste han inte. Så sa jag ah det kan ju vara snällt att fråga först. Då ba backade han och tog ett till kort sen smög han iväg. Jävla cp? Härligt med peddogubbar som smyger omkring på krogen och tar kort på unga tjejer. Not. Men hemma hos mig hade vi askul i alla fall! Skulle stannat där haha. 

Idag åker jag upp till Orsa till mormor och blir där till tisdag eller onsdag. Ska försöka få lite plugg gjort osv. Kanske träffa min kusin om jag har tur och min morbror osv. :) Tar en timme att åka dit typ så det är ju överkomligt. 


Från igår


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0