rudegirl -

Poooooole

God morgon blogg. 

Vaknade av klockan vid 10.00. Snart är det poledance. Drömde otroligt konstiga drömmar inatt där allting typ gick fel. Vi ska ju ut alla poledancers och äta middag på olearys och lite sånt den 28onde. Drömde att jag var på nån fest istället och höll på att missa hela skiten så jag ringde och kollade efter skjuts osv sen när väl skjutsen hade åkt så insåg jag att jag tagit fel på datumet så det var lugnt ändå. Plus en massa annat konstigt krångel! Inte ens i sömnen ska man få ta det lugnt ;) men det fanns en mysig twist på hela drömmen som ändå gjorde det värt det. Men det håller jag nog för mig själv! Hehe. 

Är nervös inför dagens pole lektion. Har ju inte dansat nånting på två veckor så jag kommer känna mig otroligt ringrostig. Känns som att man tappar all styrka i kroppen på en gång. Men det brukar inte vara så egentligen när man väl kommit igång på lektionen efter uppvärmningen! Men ändå sitter jag här och känner mig som en säck potatis. Sliten efter helgen osv osv. Får se om det kanske blir nå bra bilder jag kan visa er sen! :) inte alltid man har tid att ta nå kort tyvärr. Men det är lektion imorgon också så annars finns det ju en chans då också! 







KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0