rudegirl -

Shietdag

Hej blogg.

Är helt sluuuuut. 
Gick upp klockan 8 imorse. Ej van vid så tidigt. Tänkte att jag skulle köra iväg till mattelektionen klockan 9 men så ringde jag till transportstyrelsen och tydligen får jag inte köra förrän 5e. Alltså imorgon. Men det går inte heller för jag får inte köra på mitt gamla körkort utan måste vänta tills iag får det nya. Har tyvärr inget pass eller nånting så jag har inget giltigt ID förrän jag får nya körkortet. Så himla slut. Anyway. Gick upp ändå och tog en tur till Borlänge där jag och mamma gick till polisen och skaffade ett nytt pass. Fick ha med mamma för hon fick ju lov att styrka min identitet haha. Har ju inget giltigt. Ååh. Kommer aldrig få köra min lilla finbil. Den står där ute på parkeringen och väntar på mig :( det innebär även att jag kanske inte kan åka till stockholm på fredag heller. Det kan jag bara om passet eller körkortet hinner komma innan dess och det tvivlar jag ju på  

Suck  

Ska hjälpa Michelle flytta sina grejer nu i alla fall sen så ska jag inte göra nått mer   Jävla skitdag som helst får gå över.






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0