rudegirl -

Slipknot

Hej blogg. 

Ja nu jävlar va de typ en vecka sen jag bloggade. Har så himla jävla svårt att komma in i rutiner igen när jag åker bort nånstans. I det här fallet så kom jag helt av mig efter Slipknot konserten. Men i alla fall! Får väl börja om från början. Slipknot var asbra. Bästa jag nånsin sett live hittills. Vi gjorde inget speciellt efter konserten. Åkte hem å sov typ. Jag sov hos Sebastian. Nu väntar jag bara på att han ska flytta in hit. Inte långt kvar nu. Känns skönt att alla hans grejer är här nu så kan jag låna tröjor å grejer av han <3 

Ja som sagt ligger sjukt efter med bloggandet men här e lite bilder från Slipknot dåe. 
Svårt att få bild på dom men damn
Jag å Emma innan 
Va ute å flög lite
Haha va så pepp så var svårt att få fram ordentlig mening i snapchaten? Jaja!
Emma tog häftig bild
Jenny skulle också dit. Åkte tåg tesammans!
Heelt knökat med folk!
Käkade på Olearys hann vi med å


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0