rudegirl -

Torsdag

Hey blogg!

Gjorde så imorse att jag ringde till polisen och frågade dom om mitt gamla körkort fortfarande är giltigt som id handling, och det var det! Dom sa att så länge körkortet inte har gått ut i datum så är det fortfarande en giltig id handling bara det att behörigheten har dragits in. Så idag har jag tagit premiärturen i finbilen! :D så jävla skönt med biiil. Slippa bussar som alltid är sena. Och stå och frysa på en busshållplats. Nej usch! Bil är bäst <3

Hade mattelektion på dagen sen efter det så har jag och Michelle tagit en tur till Borlänge. Blev lite shopping på dollarstore och rusta. Så nu har jag faktiskt det mesta som behövs till lägenheten. Saknas bara ett soffbord men efter det så! 

Är tillgänglig för jobb imorgon mellan 06.00-14.00 så vi får väl se om jag blir bokad på nånting. Skulle vara bra att ha jobbat lite. Men jag har så mycket jag egentligen behöver städa i lägenheten nu innan helgen när alla Sebastians grejer ska in så egentligen hoppas jag på att jag inte blir bokad :s menmen vi får se. I vilket fall kanske jag måste upp om ca fem timmar så nu ska jag sova. Lång bilresa till Stockholm på de. Braa. Nä usch jag kanske borde ta bort tillgängligheten ändå. Ååh drygt. 

Bilder på lägenheten kommer upp sen när saker är klara wiihoo. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0