rudegirl -

Allt och inget

Hey blogg. 

Sitter med rödfärg i huvudet igen. Var väldigt svårt att få det rött :( det rosa som är kvar ligger liksom som ett lager utanpå håret så håret blir typ rosa-rött :( färgar i alla fall med en till färg nu och försvinner inte det rosa så ska jag färga med en röd syntetfärg. Det lägger sig i alla fall utanpå det rosa så det försvinner! 

Blev en runda på stan igår med Michelle. Köpte ny bh och trosa! :) de va på tiden kan jag ju meddela... Sen gick vi väl mest runt och kollade överallt. På allt och inget. Köpte ingenting mer i alla fall. Måste spara cash :) men ekonomin går i alla fall mycket bättre nu än för nån månad sen om ni såg vad jag skrev då. Det börjar klarna upp nu men det kan ju bero på att jag inte haft nån bil att lägga massa pengar på. Blir alltid nått krångel med bilen som kostar asmycket pengar. Får i alla fall tillbaka bilen snart. Så får vi hoppas det går bättre denna gång haha. 



Hade ombrelips igår! :) röd penna med mörkare läppstift i kanterna. Tycker det ser så himla snyggt ut! Eller får man säga så om sig själv? ;) 
Åsså lite snygga underkläds





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0