rudegirl -

Bajs

Hej blogg. 

Vaknade imorse och trodde först att jag hade dragit axeln ur led. Gjorde ont som faan runt om. Men gick upp och kunde inte kolla till höger. Insåg att jag har fått världens jävla nackspärr. Gör ont från nacken och ut i axeln och ner i ryggen. Är fullkomligt handikappad. Kan knappt lyfta min högra arm. Så ja, det kommer bli min dag det. Ligga i sängen med vetekudde och ipren. Fattar inte hur svag kropp man har när man fan blir helt handikappad av att bara sova. Åååh. Jag som skulle räkna asmycket matte idag. Men jag prövade och det går inte att sitta upp lutad över ett bord. Går knappt att sitta alls. 
Ska iväg med mamma senare och handla kastrull, stavmixer och ormmat men vi får väl se hur det blir med det. Så lyckat <3 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0