rudegirl -

Bajsdag

Hej blogg. 

Kämpar fortfarande med "tillbaka-till-vardagen-ångesten" här hemma. Jag är så himla glad att jag trivs där jag bor. Annars hade det varit mycket värre att komma hem haha. Nu blev jag i alla fall lite lycklig över att få komma hem till min säng. Den e fan bäst. Och mitt rum överhuvudtaget. Och lägenheten överhuvudtaget. Så himla bra. Bästa boendet hittills som jag har haft sen jag flyttde ifrån päronen för första gången. De va så himla sjukt btw hur det hände haha. Skaffade en pojkvän som hade egen lägenhet, men jag hade ju inte pengar ah nivet så jag kunde inte flytta in där. Men fick ju såklart vara där så mycket jag ville. Sen gjorde vi slut och mina päron fick typ värsta chocken och hade typ ställt in sig på att dom slapp mig från och med då?? Jadu. Inte lätt när man tröttnat på sitt barn antar jag ;) så då flyttade jag hem i alla fall. Till allas missnöje. 

Jaja, jag tappade tråden. I alla fall så saknar jag Sebastian lite för mycket så jag har lite för svårt att fokusera på nånting annat. Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk. Det gick INTE bra på spinny pole passet som var idag kan jag ju säga. Hade sån himla huvudvärk och har haft hela dagen. Tänkte jag skulle åka dit ändå. Gick inge bra alls att hålla på och snurra och sånt. Fick bara ännu mer huvudvärk och mina muskler kändes helt svaga. Är lite hängig. Får se om jag blir sjuk eller om kroppen bara luras. Kunde i vilket fall inte prestera alls idag på lektionen. Fail :( 

Nu blir det film och mys med mig själv

Idag kom min nya jacka på posten som jag köpte med presentkort jag fick i julklapp. Swooon. 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0