rudegirl -

Förändringens tid bah

Hej blogg.
 
Äntligen kväll och äntligen får man lägga sig och sova. Mina dagar är så otroligt intensiva. Ibland glömmer jag att sätta mig ner och andas lite haha. 
 
Tänkte berätta om någonting som kommer hända!
Det är nämligen så att Michelle ska flytta ut och skaffa eget, och Sebastian ska flytta in hit istället! Blandade känslor över detta och många tankar. "kommer jag och Michelle sluta umgås nu?" "Kommer jag kunna bo med Sebastian eller kommer förhållandet krascha?" och ja det där vanliga som man tänker på. Eller ah.
Men det är klart. Jag och Kjell har nytta av varandra i himla många situationer! Jag tar INTE ett beslut gällande mitt utseende utan att kolla med michelle först vad hon tycker haha. Osv osv. Så det är klart att vi kommer att ses. Så är hon min MAIN BABE också! <3
Och jag och Sebastian ska nog kunna hålla sams. I värsta fall får jag väl åka hem till Michelle då haha ;) Nä men asså det ska nog gå bra. Min största rädsla egentligen är väl att jag ska tappa fokuset på mina mål och mina drömmar och bara fokusera på Sebastian istället. Men det tror jag inte att han skulle låta mig göra. Han är världens bästa människa och är helt klart min största inspirationskälla till alla mina drömmar och mål! 
Men det känns ändå som att det är lite lätt att halka in i lättjan och bara sitta hemma och mysa hela dagarna och glömma att göra saker! haha. Den där par-fällan. Men nej, har varit i den för många gånger! Här ska det pluggas och jag tänker inte låta mig själv bli distraherad.
 
 
HEJDÅ MIN KJELL! FUCK I LOVE YOU! KOMMER BLI INTE LIKA KUL UTAN DIG HÄR HEMMA!
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0