rudegirl -

Kom igen?

Kan vi inte alla bara ta en liten tyst minut för oss som har längre ben än vad en standard-arm är?

Jag blir så himla trött på både H&M och gina tricot. För dessa mått gäller alla deras byxor och leggings. Det är så himla tråkigt att behöva kolla på byxor i fall man kan välja längd. För kan man inte det så är det bara att strunta i det plagget. Såna storlekar som "34" och "36" funkar inte alls. Byxorna slutar efter halva vaden. 
Och med tanke på hur otroligt korta deras legging/jeans är så antar jag att fler måste ha detta problem mer än mig? 
Jag älskar ginas och H&Ms billiga och bra leggings och jeans. Jag köper leggings ifrån dom ibland trots att dom är för korta. Tar den största storleken jag kan utan att dom blir för pösiga. Sen får man helt enkelt leva med längden på dom. 
MEN dom är billiga och bra. Och det gör mig nästan ännu besviknare, för det finns jeans där man kan välja längd på benen, men dom kostar flera hundra kronor mer än deras andra bra och billiga sortiment som man inte kan välja längd på. 

Skärpning alltså! Det måste väl för rättvisans skull i alla fall finnas alternativ för oss med lite längre ben också?! Jag vill också köpa snygga byxor! 



Dela detta inlägg och uppmärksamma detta problem!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0