rudegirl -

Kvällsångesten

Hej blogg. 
Haft full rulle hela dagen så därav inget bloggande. Och nu måste jag sova. Imorgon ska jag upp till tandläkaren vid sju. Är verkligen det värsta jag vet att gå upp sådär tidigt. Och då är jag ändå en morgonpigg människa som alltid vaknar först av alla och är pigg. Men min sömncykel matchar liksom inte hur samhället går. Jag kan vakna klockan 9 på en helg och vara pigg, lätt. Men klockan sju matchar inte min klocka. Himla synd för jag är så känslig när det gäller sömnen också. Måste få mina timmar och måste få dom timmarna när min kropp tycker det är som mest optimalt. Annars är jag trött och grinig trots att jag har sovit nog med timmar. 

Jaja. Spännande att se vad tandläkaren säger imorgon. Godnatt! 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0