rudegirl -

Mattee

Hej blogg. 

Nu har jag varit på uppropet. Gick väl inte så jävla smidigt. Det ska alltid vara så himla omständigt allting. Tänk om man kunde fått satt sig i ett klassrum istället och fått börja jobba? Nä det är alldeles för lätt. Först måste man utstå ett ton med onödig information. Typ hur man söker studielån... Liksom är dom på riktigt? Varenda människa vet väl i alla fall att det är genom csn som man söker. Med andra ord så är det bara att gå in på deras hemsida och sen läsa sig fram. Jag dör på såna där möten när man ska sitta och bli liksom lärd som om man vore typ helt ansvarslös och inte har fixat saker själv redan? Haha ååh. 

Jaja i alla fall nu är jag på väg till lugnetgymnasiet för det är tydligen där vi ska jobba matte. Hann åka hem i en timme emellan för såklart så kunde inte det heller gå smidigt utan såklart har dom inte tänkt igenom saker och det blir ett stort onödigt glapp emellan. ;) men jaja. Det är som vanligt. Man är ju van! 

Nu är jag i alla fall pepp på att få starta matten! :) 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0