rudegirl -

No life season

Hej blogg! 

Sitter och äter frukost och pluggar lite. Det blir lite dåligt med nått seriöst bloggande just nu. Har inte lagt upp något poledance inlägg på två veckor eller nått sånt tror jag :s men det beror på just att jag pluggar. Det är lite mycket just nu! Men det känns skönt. Men då gäller det ju att prioritera och då hamnar ju bloggen lite längre ner tyvärr. Jag har däremot fått ett större antal läsare senaste månaden. Tack! 
Jag läser ju matte 3c i dubbelt tempo. Det innebär att vi läser ett kapitel på 2 veckor och har prov varannan fredag på varje kapitel. Så det blir rätt så mycket matteräkning här hemma. 
På det så läser jag även Kemi 1 på distans och jobbar med dom uppgifterna vid sidan av. 
På det så ska jag göra högskoleprovet den 28 mars så jag pluggar även till det. 

Det blir med andra ord inte så mycket tid över till annat. Har ju min poledance tisdagar och onsdag, 11.30 och 17.00. Sen så har jag mattlektioner måndag, tisdag, torsdag och fredag. Och sen på toppen av det så har jag ett jobb att sköta! Så ja, det är minst sagt lite mycket att göra. 

I onsdags så missade jag min poledancelektion för på tisdagen på lektionen så typ halkade jag och slog i min vad i stången och kunde inte stödja på benet efter det. Dumt gjort :( blir så länge mellan träningarna när man måste vänta en hel vecka. Men det var lite skönt också för jag fick en del matte gjort istället. Men jaja. 
Nu äter jag frukost och pluggar i min högskoleprovsbok och snart ska jag iväg på mattelektion och sen resten av dagen blir det ännu mera plugg. Har tänkt att få klart en Kemi uppgift och hinna räkna ut kapitel 1 i matteboken och sen fortsätta på högskoleprovsplugg.


Det gäller att vara målmedveten! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0